Günümüzde Diş Hekimliği

Günümüzde diş hekimliği teknolojik gelişmeler ve tedavi çeşitliliğinin artması ile çok daha fazla ağız diş sağlığa sorununa çözüm sunulabilmesini sağladı.

Lazer sistemlerinin tedavi uygulamalarında sağladığı faydalar, implant yöntemi ile giderilebilen dişsizlik problemleri, estetik yaklaşımlarla gelişen diş kaplama ve protez diş uygulamaları, görüntüleme sistemlerinin gelişerek diş hekimliğine adapte olması, sterilizasyon olanaklarının oldukça efektif hale gelmesi gibi gelişmeler hastalar tarafından çok bilinmesede diş hekimliğini tıbbın en hızlı gelişen alanlarından biri haline getirmiştir.

Dental Radyoloji

Röntgenler, diş hekimlerinin dişlerdeki ve çenedeki sorunların teşhis edilmesinde yardımcı olur. Dental radyografi ile, muayenede fark edilemeyen çürük, kemik kaybı ve kök kanalındaki problemler kolayca tespit edilebiliyor.

Ortodonti

Ortodonti; alt ve üst çeneler ile diş çapraşıklıklarını düzeltilmesi ile uğraşan bir diş hekimliği branşıdır.

Laminate Veneer

Dişlerinizin renginden şeklinden veya boyutlarından memnun değil ve güzel bir gülüşe sahip olmak istiyorsanız.

İmplant

İmplant herhangi bir nedenden dolayı kaybedilmiş olan doğal dişlerin yerine, çene kemiğine yerleştirilen yapay diş köklerdir.

Dental Turizm
"Site içeriğinde bulunan bilgiler bilgilendirmek içindir, bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez."